Naar de hoofdinhoud

Gebruiker toevoegen

Hoe kun je een nieuwe gebruiker toevoegen in KiC?

Marieke Blankendaal avatar
Geschreven door Marieke Blankendaal
Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Het toevoegen van een nieuwe gebruiker is heel gemakkelijk:

  1. Ga naar het tabblad 'Beheer' aan de linkerkant van de pagina;

  2. Kies voor het onderdeel 'Gebruikers';

  3. Klik op de knop 'Gebruiker toevoegen'.

Vervolgens vul je de gegevens in van de persoon die je wilt toevoegen.

Ook koppel je de gebruiker aan een afdeling. Het is mogelijk om meerdere afdelingen te kiezen. Zo kan de gebruiker de controles van die specifieke afdelingen zien.

De nieuwe gebruiker ontvangt automatisch een e-mail met de mogelijkheid om in te loggen.

Let op: Niet iedereen kan een gebruiker toevoegen. Dit hangt af van de rechten binnen je rol. Een hoofdbeheerder kan altijd een gebruiker toevoegen.

Was dit een antwoord op uw vraag?