Naar de hoofdinhoud
Gebruiker toevoegen

Hoe kunt u een nieuwe gebruiker toevoegen in KiC?

Marieke Blankendaal avatar
Geschreven door Marieke Blankendaal
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Het toevoegen van een nieuwe gebruiker is heel gemakkelijk:

  1. Ga naar het tabblad 'Beheer' aan de linkerkant van de pagina;

  2. Kies voor het onderdeel 'Gebruikers';

  3. Klik op de knop 'Gebruiker toevoegen'.

Vervolgens vult u de gegevens in van de persoon die u wilt toevoegen.

Ook koppelt u de gebruiker aan een afdeling. Het is mogelijk om meerdere afdelingen te kiezen. Zo kan de gebruiker de controles van die specifieke afdelingen zien.

De nieuwe gebruiker ontvangt automatisch een e-mail met de mogelijkheid om in te loggen.

Let op: Niet iedereen kan een gebruiker toevoegen. Dit hangt af van de rechten binnen uw rol. Een hoofdbeheerder kan altijd een gebruiker toevoegen.

Was dit een antwoord op uw vraag?